czwartek, 16 lutego 2012

001-Powrót do gry

Hej!
Wczoraj rozmawiałam z moją przyjaciółką z Polski i tak rozmawiałyśmy o blogach i pomyślałam ze zacznę mojego bloga od nowa. Usunęłam wszystkie poprzednie notki i teraz dodam nowe. Dziś chyba dodam jeszcze jedna później (to jeszcze nic pewnego ale raczej tak).

Mała zmiana tematu Wczoraj kupiłam swoja pierwszą Angielską gazetkę która wygląda tak:
Tam znalazłam parę plakatów i przypomniałam sobie że moja przyjaciółka (Kasia właścicielka blogu "My World-My life" którą pozdrawiam i bardzo polecam jej bloga) zrobiła sobie cala ścianę w plakatach i mi ten pomysł bardzo się spodobał wiec troszkę go skopiowała
m i zrobiłam swoja ścianę plakatów. Niestety jeszcze nie jest skończona ale mi się podoba. A to własnie moja ściana:
Ok to już będzie na tyle w tej notce ale wstawię dziś jeszcze jedną. :D

1 komentarz:

  1. Cieszę się ogromnie, że wróciłaś! :* <3
    Rozmowa cudowna była i dzisiaj powtórka! :D
    Już mówiłam, ale ściana boska! I nasze zdjęcia masz <3
    Pozdrawiam i czekam na następną notkę! :*

    OdpowiedzUsuń