sobota, 25 lutego 2012

004- Dużo do powiedzenia

Tyle mam do powiedzenia ze nawet nie wiem od czego zacząć. Może od tego ze przepraszam ze tak długo nie pisałam, po prostu ten tydzień w szkole mnie wykończył -.- W sumie nawet się ciesze ze wróciłam o szkoły. Dawno moich przyjaciół nie widziałam i się po prostu stęskniłam za wszystkimi.

A teraz będzie o tym jak mi minęła środa w szkole.

Więc zacznę tak ze to był specjalny dzień w szkole bo mieliśmy 5 godzin coaching+ to jest takie coś jak godzina wychowawcza ale nie z twoja klasa tylko z rożnymi ludźmi z rożnych klas większość z nich jest ode mnie starsza -.- Nie miałam z kim tam gadać a jak już się trafił jakiś niby dobry człowiek to wychodziło ze nie można z nim gadać bo by się zasnęło.

A więc tak na początku dnia robiliśmy w naszych grupach coaching+ czytaliśmy gazety i tam się wygłupialiśmy a potem poszliśmy do takiego kolesia co miał opowiadać o swoim życiu komika i pisarza. To po prostu było okropne a do tego za mną siedział jakiś chłopak co cały czas komentował jaki ten koleś jest okropny i wgl. MASAKRA-.- Ten facet co gadał był taki nudny ze aż śmieszny ale tylko czasami. Jak powiedział jakiś kawal to tylko on się śmiał cala sala cicho a facet się sam śmieje-.- Potem mi się go trochę zal zrobiło bo ja bym z tamta ociekła jeżeli miałam by opowiadać jak on xD. Później poszłam na takie przedstawienie o którym nie chce mi się opowiadać bo to było żałosne -.- jeżeli miałabym podsumować cały dzień i powiedzieć tylko jedno słowo o tym dniu to by było słowo OMG -.-

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Oki a teraz trochę o moich pięknych pazurkach oto one:






Nawet fajnie mi wyszły ale się zmazały po paru dniach. W środę sobie zrobiłam loki :)

I wczoraj tez sobie strobila loczki i tak to wygląda :





i to na tyle życzę miłego dnia :) ★

1 komentarz:

  1. Współczuję takiego dnia, ale uwierz mi, że ja tak samo się nudzę na wykładach, które czasami mam -.-
    Paznokcie śliczne! Zwłaszcza I♥U i ostatni świetnie Ci wyszedł, ale też ten przed ostatni, z diamencikami? :D
    No i te loki <3 Cudowne, bardzo Ci pasują :*

    OdpowiedzUsuń