czwartek, 16 lutego 2012

002-Nowe Plakaty

Dziś kupiłam sobie nowa gazetkę "Bliss".

Się dziś zdziwiłam bo była tańsza od poprzedniej a jest fajniejsza ma więcej stron i fajniejsze historie, ale ma mniej plakatów niż poprzednia :(. Ma dwa plakaty jeden plakat z Taylor Lautner a drugi z Nathan ( ktokolwiek to jest -_-).





Fajny prezencik był w gazetce 6 kredek do oczu :


Tak troche się dziś nudzilam więc zaczelam czytac ta nowa gazedke i parę fajnych (chyba prawdziwych) historii. Jedna która najbardziej mnie zszokowała była o dziewczynie która poszla do doktora mowiac ze ja brzuch boli i nie wie czemu, na to doktor ze ona jest w ciazy :O. Po dluzszym zbadaniu lekarz powiedzial ze jest w 20 tygodniu ciazy. Dziewczyna nie wiedziala co powiedz. Była w ogromnym szoku gdyż była 100% pewna ze jest jeszcze dziewica! Dziewczyna była zalamana, poszla do ginekologa a wtedy doznala jeszcze większego szoku gdyż zostala powiadomiona ze ma raka :0 Troche mi się smutno zrobilo :(


Na koniec trochę zmienię temat i pokarze oto jak dla mnie bardzo słodkie i smutne zdjęcie:


1 komentarz:

  1. Demi na okładce! <3 Dobrze, że lepsza gazeta i tańsza, pewnie dalatego, że mało plakatów XD
    Awww... ta historia ze staryszm panem, piękna. A o tej dziewczynie masakra, biedna.
    Taylor'a plakat super jest! :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń