piątek, 17 lutego 2012

003-Kwiatki ^^

Hey!

Dziś wstałam trochę później niż planowałam -_-Miałam wstać o 9:00 i nawet miałam budzik ale go wyłączyłam i poszłam dalej spać, po prostu nie chciało mi się :P. Nawet wiem czemu byłam zmęczona; wczoraj rozmawiałam na Skype aż do 1:30 (polski czas 2:30)Spalam do 11 i chyba bym spala dłużej gdyby nie mój sweet brat -_-. Mama go przysłała żeby mnie obudził i w sumie nawet się ciesze bo mi zostały jeszcze tylko 3 dni ferii (wiem w Polsce jeszcze tydzień -_- takie uroki Anglii) i nie chce je zmarnować na spanie.


Taka mała zmiana tematu teraz jak sam tytuł wskazuje ta notka będzie o kwiatkach (moich kwiatkach^^). Wczoraj moje piękne nowe kwiatki na oknie trochę zwiędły i nie wiedziałam dlaczego dostały wodę dwa dni temu i myślałam ze nie potrzebują tyle wody. Pomyliłam się, potrzebowały wody. Więc wieczorkiem poszłam nalać im wody. A dziś rana wstaje a one takie ładne dosłownie jak nowe kwiaty. A oto jak pięknie wyglądają teraz :



No a moje drugie kwiatki które dostałam od rodziców to żonkile i wczoraj się trochę przestraszyłam gdyż rodzice mi je kupili jak jeszcze nie były otwarte .


Właśnie w takim stanie je dostałam i wczoraj siedzę sobie czytam książkę i nagle słyszę „puk” tak się zastanawiam co to jest, nie znałam odpowiedzi do tego pytanie więc je zostawiłam i poszłam czytać książkę dalej. Chwilkę później znowu słyszę „puk” co to może być, a okazało się ze to moje kwiatki się otwierają ^^. No już tylko dwa kwiatki nie są otwarte a mam ich w sumie siedemnaście i tak właśnie wyglądają wszystkie razem:


A to jeszcze parę zdjęć kwiatków z mojego ogródka:





Na koniec chciała bym wam pokazać mój kącik gdzie zawsze czytam książki:


Ja zawsze lezę tam gdzie teraz misy jest ^^ i to by było na tyle jeżeli chodzi o tą notkę. Jeszcze dziś chyba napisze jedna bo mam zamiar sobie zrobić paznokcie więc wstawię parę zdjęć ^^


5 komentarzy:

  1. Przepiękne kwiaty i fajny kącik :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne kwiatki :D a ogólnie to fajny blog :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :D masz twittera? followujemy? https://twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mam twittera juz ciebie followuje :D
      dziekuje za ladny komentarz :D

      Usuń
  3. No dobrze, że Cię obudzili, mnie i tak jak budzą to śpię dalej XD
    Te różowe kwiatki śliczne i szok, że odżyły :D
    No i te tulipany... :)
    Kącik cudny, przytulny i te lampkisuper! :*

    OdpowiedzUsuń